In de inhoudstypes Boeken en Wetgeving kunt u uw eigen notities toevoegen. Die notities functioneren als een soort digitale post-its, die u makkelijk kunt beheren. Bovendien kunt u notities zowel privé (enkel voor uzelf) als publiek (zichtbaar voor de hele organisatie) instellen.
Om dit te doen, gaat u in de publicatie of wetgeving naar het specifieke onderdeel waar u een notitie wilt toevoegen, klikt u op de knop met drie puntjes en vervolgens op ‘Nieuwe notitie’. Daarna kunt u uw opmerking noteren (max. 600 karakters) en aanduiden of u deze ‘privaat’ dan wel ‘publiek’ wil weergeven. Hiernaast ziet u hoe u te werk gaat (de video kunt u uitvergroten door erop te klikken).
Alle notities die u aanmaakt, worden op de homepagina verzameld onder de sectie ‘Mijn notities’ (linksonder). Op die manier kunt u meteen doorklikken naar uw notitie op de plaats waar u de digitale post-it geplakt hebt.
Nog meer handige tips over het gebruik van OranjeConnect vindt u in onze handleiding.