Als verantwoordelijke voor de dienst Burgerzaken wil u de klant op een kwaliteitsvolle manier helpen. Heel wat besturen namen al initiatieven in die zin: digitaal loket, werken op afspraak, afwijkende openingsuren enz. De term ‘klantgerichte dienstverlening’ valt hier dan wel vaker. Maar al die inspanningen bewijzen maar hun nut als de burger ook weet heeft van die initiatieven en ze gebruikt.
- Hoe communiceert u klantgericht over uw dienstverlening?
- Welke elementen maken uw werking zelf klantgerichter?
- Hoe kan u het succes van uw communicatie meten?
- Wat heeft u als dienst Burgerzaken zelf in handen?
Eric Goubin is auteur van de communicatiebijbel 'Tante Mariette en haar fiets' en dé referentie voor alle kennis over overheids- en socialprofitcommunicatie. Hij is bovendien wetenschappelijk medewerker bij Kortom en hoofdlector en senior researcher aan de Thomas More hogeschool. De perfecte persoon dus om het te hebben over het kenbaar maken van uw dienstverlening tijdens een webinar van een halve dag.